سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر در کسى خصلتى شگفت دیدید ، همانند آن را انتظار برید چه طبیعت او وى را بر انگیزاند دیگر بار ، بر کردن چنان کار . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----42364---
بازدید امروز: ----4-----
بازدید دیروز: ----6-----
از هر دری، سخنی!

 

نویسنده: مرضیه
جمعه 87/6/22 ساعت 10:0 صبح

 

در جایی نوشته اند:

چون زلیخا ایمان آورد، یوسف او را به نکاح خود درآورد؛ امّا او از یوسف کناره می گرفت و به عبادت خدا مشغول می شد. یوسف او را عتاب و سرزنش فرمود که "چه شد آن دوستی ها و شوق و محبّت های تو؟!"

    زلیخا در جواب گفت:« ای پیامبر خدا، من تو را وقتی دوست داشتم که خدای تو را نشناخته بودم؛ امّا چون او را شناختم، همه ی محبّت ها را از دل خود بیرون کردم و دیگری را بر او اختیار نمی کنم! »


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • وقتی یه کامپیوتر تو هرجایی از دانشگاه دچار مشکل میشه، چی میشه؟!
    فلوچارت بخش IT کتابخانه مرکزی
    توفیق اجباری!
    جرم این است...
    یوسف و زلیخا(2)
    یوسف و زلیخا(1)
    خدا و گنجشک
    کرم شب تاب
    عید
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • مطالب بایگانی شده

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •